Genomineerden Business Event Veenendaal
Jonge onderneming/ondernemer
– Bij de Zoutkamer Veenendaal proberen Marian van Manen en haar collega’s om de luchtweg- en/of huidproblemen van hun cliënten te verminderen. De werking zorgt voor beduidend minder ziekenhuisopnamen, artsenbezoeken en medicijngebruik.- Wie een huis koopt, kan de aanschaf en plaatsing van zonnepanelen door Suntech Energy meefinancieren met de hypotheek. Naast deze slimme marketing, heeft Wouter Pilon een eigen productielijn voor kwalitatief hoogwaardige zonnepanelen opgezet in China.
– Projectmanagement en consultancybedrijf Dutch Boosting Group heeft als missie bij te dragen aan waardevolle toekomstige oplossingen voor mens en omgeving. Hiervoor hebben ze onder andere het initiatief genomen voor een regionale waterstof meet-up.- Het team van VST. maakte met succes de transitie van het verkopen van mobiele telefonieabonnementen naar het adviseren over complete, bedrijfsmatige telecommunicatie en ICT-dienstverlening. De VST Academy verzorgt producttrainingen.- Reinaerde de Bombardon biedt waardevolle werkplekken aan mensen met een beperking/afstand tot de arbeidsmarkt. In de bakkerij/kunstatelier/dienstverlening/winkel en textielatelier worden in opdracht artikelen gemaakt die verkocht worden. Daarnaast zetten cliënten zich in voor de ouderenzorg, bij de boodschappendienst en bij cateringopdrachten.
Grootzakelijk
– De meest uitzonderlijke transporten worden wereldwijd verzorgd door de industriële dienstverlener G. van Harten. Complete, vaak vele tonnen wegende, bouwwerken en objecten worden gedemonteerd, vervoerd en weer gemonteerd.
– Frank van Woerden begon in 2013 met projectontwikkeling. Door in 2017 een bouwbedrijf en in 2018 een architectenbureau over te nemen, breidde hij zijn activiteiten succesvol uit tot het totaalconcept van kopen-ontwikkelen-bouwen-verkopen van onroerend goed.
– De fusie van Pokon en Naturado in 2008 resulteerde in een toonaangevend producent van potgrond en meststoffen. Daarnaast ontwikkelde het bedrijf probleemoplossende concepten voor de consument die graag tuiniert, maar er veelal weinig verstand van heeft. Eind 2019 wordt het nieuwe merk KB geïntroduceerd.
Stemmen kan via www.businesseventveenendaal/stemmen
(Foto: Annemarie Bakker)
Geplaatst op: 02-12-2019
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!