Rest.nl: Flexibel in afval

Jarenlang was ze in Veenendaal een bekend gezicht op de viskramen van haar ouders. In 1991 richtte Marjon Trouwborst Rest.nl op, en in de afgelopen jaren groeide de onderneming uit tot succesvolle container- en afvalverwerkingspecialist. 

Als directeur van Rest.nl had ondernemer Marjon Trouwborst jarenlang voornamelijk telefonisch contact met haar klanten. Met één belletje bestelden ze een container of lieten ze door Rest.nl hun bedrijfsafval ophalen. Sinds haar lidmaatschap bij diverse Veenendaalse businessclubs is haar netwerk er een stuk groter én persoonlijker op geworden, vertelt ze. “Dat past ook veel beter bij me. Op de viskraam heb je natuurlijk ook direct contact met je klanten. Ik hou ervan, het maakt je werk ook leuk. Ik geniet van persoonlijk zakendoen, en dan helpt het om regelmatig contact met je klanten te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten.”

Veel afval
Haar klantenkring bestaat uit bedrijven in de directe en wijde regio van Veenendaal. Veel klanten van Rest.nl zijn hoveniers of bouwbedrijven, vertelt Marjon, of bedrijven die hieraan gerelateerd zijn. “Alle bedrijven hebben te maken met afval, maar onze klanten hebben te maken met véél afval. Bijvoorbeeld omdat ze een nieuwe tuin aanleggen bij een klant en grasmatten en grond afgevoerd moeten worden. Of omdat ze een badkamer renoveren en de oude badkamer eruit moet. Daar komen allerlei materialen uit, zoals tegels, plastic, hout, ijzer en stenen. Dat materiaal moet ergens heen. En dan komen wij om de hoek kijken. We brengen containers met of zonder inhoud naar onze klanten en halen ze ook weer op. Het afval wordt hier vervolgens gescheiden en gaat naar verschillende afnemers. De rest gaat naar de verbrandingsoven.”

Ambities
Klanten zijn niet zelden verbaasd over de flexibele manier van werken van de medewerkers van Rest.nl, vertelt ze. “Zelf heb ik een gruwelijk hekel aan een antwoordapparaat. Hier krijgen ze altijd iemand aan de telefoon, wanneer ze ook bellen. En we zorgen er voor dat de zaakjes snel geregeld worden.” Haar ambities voor Rest.nl in de toekomst zijn groot. Samen met haar team blijft ze werken aan persoonlijk contact, een snelle afhandeling en het uitbouwen van haar klantenkring. “Bovendien wil ik dat Rest.nl zelfstandig en zelfredzaam wordt. Dat deze onderneming niet valt of staat met mijn aanwezigheid. Zo kan ik mijn tijd en energie inzetten op klantencontact. Ons team zit boordevol enthousiasme en professionaliteit en geeft gelukkig net zoveel om Rest als ik.”

rest.nl

Geplaatst op: 29-10-2017

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Business in Veenendaal

Business in Veenendaal is een platform voor onafhankelijk zakennieuws. Tegelijkertijd hebben bedrijven in deze gemeenschap zelf ook zoveel nieuws te melden. Die boodschap voor hen formuleren is óók de missie van Business in Veenendaal.